
Marketing jest obecnie jedną z ważniejszych kwestii, o które trzeba zadbać, aby zwiększać sprzedaż i zwracać uwagę potencjalnych klientów. Z tego powodu przedsiębiorcy poszukują takich rozwiązań, które pomogą im osiągać coraz lepsze efekty. Jednym ze sposobów jest regularny udział w targach i innych eventach branżowych. Aby to zrobić, konieczne jest zaopatrzenie się w stoiska targowe. W związku z rozwojem technologii na popularności zyskują coraz bardziej bezobsługowe konstrukcje. Czy są przyszłością tradycyjnego marketingu?
Czym się charakteryzuje bezobsługowe stoisko eventowe?
Jeszcze do niedawna udział w wydarzeniach branżowych kojarzony był z różnego rodzaju standami promocyjnymi, na których eksponowane były produkty firmy oraz ze specjalistą, który o nich opowiadał potencjalnym klientom. Takie rozwiązania oczywiście cieszą się dużą popularnością do tej pory, jednak w związku z rozwojem technologii i minimalizacją udziału człowieka w wielu procesach tradycyjne konstrukcje coraz częściej są wypierane przez bezobsługowe stoiska eventowe.
W przypadku takich stoisk produktowych najczęściej mamy do czynienia z zestawem wyświetlaczy, na których prezentowane są różnego rodzaju treści na przykład obrazy, filmy czy prezentacje oraz odtwarzane dźwięki. Dużym zainteresowaniem wśród firm cieszą się na przykład ekrany LED oraz projektory. Są to akcesoria, które pozwalają na ciekawy przekaz informacji, który może być modyfikowany w zależności od charakteru wydarzenia czy grupy docelowej. Czasami lepszym wyborem okazuje się inwestycja w nieco mniej zaawansowane konstrukcje, na przykład pylony i ścianki reklamowe, które są wyposażone w jeden ekran.
Dlaczego warto inwestować w bezobsługowe stoiska eventowe?
Wiemy już, czym powinno charakteryzować się bezobsługowe stanowisko eventowe. Wielu przedsiębiorców z pewnością zastanawia się nad zaletami płynącymi z takiego rozwiązania oraz czy taka forma prezentacji oferty wyprze tradycyjny marketing. Aby rozwiać wątpliwości i rozwinąć ten temat, postanowiliśmy porozmawiać ze specjalistą z firmy zajmującej się zabudowami targowymi w Warszawie Clever Frame, który powiedział nam:
– Bezobsługowe stoiska eventowe nie bez powodu stale zyskują na popularności. Jedną z ważniejszych zalet, które zauważają ich użytkownicy, jest optymalizacja kosztów. Po zakupie takich ekspozytorów nie trzeba bowiem ponosić dodatkowych wydatków. Ponadto ekrany, które się znajdą na targach czy innych eventach, mogą działać nieprzerwanie przez wiele godzin, co sprawia, że potencjalni klienci mogą stale zapoznawać się z ofertą i nie muszą czekać, aż inna osoba zostanie obsłużona przez pracownika firmy. Wyposażenie ich w dodatkowe akcesoria, na przykład ulotkowniki sprawia, że można pozyskiwać nowych klientów bez ingerencji człowieka.